Promovarea hotelului tău

Azi, îmi doresc să las câteva idei și tehnici de promovare din industria hotelieră de pe la noi.. Da, am fost cam absenți de pe blog de ceva timp, însă am lipsit motivat, datorită vizitelor în piață, cunoașterea unor colaboratori, studii de piață și alte lucruri neprevăzute.

Mulți mangeri de hotel sau persoane calificate in domeniul marketingului se ocupă o mare parte din timp cu promovarea serviciilor oferite în unitățile de cazare. Așa că, noi, vă prezentăm pe scurt, cele mai importante tehnici de promovare a unui hotel. Aceste sugestii sau tehnici de promovare, aparțin departamentului de marketing, iar în funcție de bugetul alocat, acestea pot fi mai variate, sau agresive, sau pur și simplu redactate la costuri minime.

Așadar, cele mai uzuale aspecte luate în considerare sunt:

  • Înscrierea în cat mai multe portaluri turistice
  • Site de prezentare bine optimizat
  • Personal instruit și pregătit
  • Pliante, broșuri, flyere
  • Catalog de prezentare ( prezent în agențiile de turism)
  • Contracte cu cât mai multe agenții de turism interne și externe
  • Cât mai multe oferte atât în sezon cât și în extrasezon

Crearea ofertelor este foarte importantă deoarece trebuie sa găsească echilibrul perfect după formula ”servicii-facilități-zile-bani=ofertă”

Atrage turiștii la hotelul tău

Cu toți ne dorim cât mai mulți clienți, noi sau cei existenți să revină, pentru că asta ne aduce satisfacție în munca noastră precum și beneficii financiare.

Pentru a atrage cât mai mulți clienți în unitățile de cazare se folosesc strategii de marketing, pe lângă tehnicile prezentate mai devreme. Un prim pas e, înțelegerea pieței vis-a-vis de nevoile clientului, așteptările lui, raportul cerere-ofertă-concurență. Pasul doi pune în vedere, crearea ofertei la condițiile pieței în funcție de dotări, numărul de camere, activități sau servicii turistice, tarife. Cel de-al treilea pas, promovarea, este importantă pentru a ne face cunoscuți printre potențialii clienți, faciliarea accesului catre locație, prezentarea serviciilor oferite cât mai bine.

Prin comunicare puteți prezenta atracțiile locale, un ”must-view”, recomandări despre locurile de vizitat. Prezentați pozele actualizate pe site-uri, cu hotelul, cu camerele, restaurantul, ce se poate servi, mancare gătită, băuturi, evenimente de petrecere sau conferințe. Puteți fideliza clienții care revin de mai multe ori, pentru a-i dovedi că sunteți interesat  de confortul și siguranța serviciilor oferite.

Camerele de hotel trebuie să fie îngrijite și primitoare, NU extra-parfumate,  personalul amabil, să ofere toate informațiile pentru client. În funcție de aceste aspecte, la latitudinea clientului, recomandă hotelul verbal sau scrie comentarii și impresii pe diferite portaluri web.

Prin aceste metode de promovare, aduceți un plus valoare afacerii voastre. Multe dintre acestea se regasesc pe piața noastră, mai sunt și multe de înbunătățit.

 

 

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *